۹ راز بازاریابی ساده اما قدرتمند در نتورک مارکتینگ حرفه ای

” بازار رسانی شبکه ای کامل نیست… بازاررسانی شبکه ای تنها بهتر است.” اریک وور نتورک مارکتینگ حرفه ای

 

آیا شما از شغلتان ناراضی هستید؟ آیا فکر میکنید که راه بهتری برای داشتن زندگی بهتر و ایده آل تر وجود دارد … که شما بیشتر راغب هستید که آن را پیشنهاد کنید؟                          

 خبر خوب این است که راه بهتری وجود دارد، اما این راه بسیار سخت تر از آن چیزی است که شما در مدرسه و دانشگاه خود آموختید… آن تحت عنوان بازاررسانی شبکه ای شناخته شده است.                                            

 

۹ رازی را که در زمان های مختلف ثابت شده و توسط پردرآمدترین افراد در نتورک مارکتینگ امروزه مورد استفاده واقع شده است را کشف کنید.

 

۱ حرفه ای های نتورک مارکتینگ بازار هدف خود را می شناسند.

شما باید مخاطبانی با بهترین تناسب برای فرصت کسب و کار کوچک خود بیابید. شما باید نیازهای آنها، که از تمایلات درونی بیشتر آنها برای تغییر نشات میگیرد، لمس کنید و باید آنچه را که آنها برای داشتن زندگی بهتر می خواهند، و آنچه که آنها را برای داشتن آن تحریک می کند، بدانید.

 

شناخت افرادی که تمایل به راهنمایی بیشتر جهت پیش گرفتن مسیر زندگی رضایت بخش تر و متفاوت تر دارند، به شما در موفقیت در بازاریابی شبکه ای کمک خواهد کرد.

 

۲- این را که “چرا” شما این کار را شروع کردید را دریابید

این مورد بسیار مهم است. این اصلی ترین نیروی محرکه ی شماست، دلیل شما برای اینکه چرا شما تصمیم گرفتید به یک بازاریاب شبکه ای تبدیل شوید و در آن مسیر گام بردارید. دلیل آن می توانست خانواده، آزادی مالی یا حتی آزادی زمانی باشد. مطمئن شوید که دلیل شما به حد کافی محکم و قوی است و آن ها را مکتوب کنید و آن را در جایی مشخص قرار دهید که بتوانید هرروز به آن نگاه بیندازید تا به شما یادآوری شود.

اگر “چرایی” شما به اندازه کافی بزرگ برای حفظ حرکت و راندن شما نباشد، پس من متاسفم؛ چرا که شما نمی توانید بدرستی این کار را ادامه دهید و به نتایج قابل توجه و خوبی برسید.

 

۳- اکثر نتورکرها به اشتباه خانواده و دوستان خود را دعوت به همکاری!

یکی از اولین موارد، هنگامی که شما به اکثر شرکت های بازاریابی شبکه ای پیوستید و باید انجام دهید، این است که لیستی از تمام خانواده و دوستان خود بوجود آورید، بنابراین شما می توانید آنها را با فرصت های کسب و کار (خانگی) خود آشنا سازید. این لیست به بازار گرم شما معروف است.

 

۴- تنها چند استراتژی بازاریابی برای مهارت داشتن در یک زمان انتخاب کنید

خودتان را با تلاش برای به انجام رساندن پروژه های بازاریابی بیش از حد در یک زمان خسته نکنید. همانند هر کسب و کار بازاریابی شبکه ای، منحنی یادگیری موفقیت وجود دارد، پس صبور باشید و آن را در پیش گیرید. محل مشترکی برای دلسرد شدن همه وجود دارد، اما موفقیت شما از طریق سرسختی و پشتکار بدست آورده می شود.

۵ رشد شخصی : هرگز آموزش خود را متوقف نکنید

شما باید روزانه زمانی را برای کار کردن روی خود اختصاص دهید. رهبران تاپ و صاحبان درآمد بالا در جهان بازاریابی شبکه ای امروز نیز یادگیرندگان تاپ هستند. این حرفه ای های بازاریابی شبکه ای، مشتاق برای افزایش رشد شخصی روزانه خود هستند. اگر شما تمایل به پژوهش در مورد هر یک از این لیدرها بودید، کشف خواهید کرد که آنها قفسه بزرگی از کتاب های خوانده شده دارند.

 

۶ رسانه های اجتماعی را در فعالیت های کسب و کار روزمره خود قرار دهید.

۷ حرفه ای های نتورک مارکتینگ باید باثبات بمانند

تداوم در بازاریابی شبکه ای بسیار مهم است. طرح و برنامه ریزی ایجاد کنید، آن را به عنوان لیست کارهای خود مکتوب کنید و آن را مداوم نگاه دارید. شما باید در کارهای خود تداوم داشته باشید… اقدامات شما بدون اعمال به طور مداوم، کسب و کار شما را باشکست مواجه می کند.

 

۸- هیچوقت رها نکنید!

تنها راهی که شما می توانید در بازاریابی شبکه ای دچار شکست شوید، ترک کردن است. این ممکن است کلیشه ای باشد، اما حقیقت دارد.

بازاریابی شبکه ای زمان می برد، اما اطمینان داشته باشید که نتایج به زودی پدیدار خواهند شد!

۹- نتورکرها باید برای پراسپکت های خود ارزش قائل باشند

با دقت گوش دهید… ” افراد براحتی به این کسب و کار نمی پیوندند—بلکه آنها به شما می پیوندند! ”

 

منبع: http://johneengle.com

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. کادرهای اجباری با مشخص شده‌اند

پانزده + یک =