۵ روش اعجاب انگیز برای جذب پراسپکت به خود و افزایش ورودی در نتورک

۵ روش اعجاب انگیز برای جذب پراسپکت به خود

تا به حال احساس کرده اید که میخواهید کارتان را ترک کنید چون کسی به کاری که شما به او معرفی میکنید، علاقه ای نشان نمیدهد و توجهی نمیکند؟

اگر پراسپکت، به شما توجهی نشان نمیدهد و اهمیت نمی دهد، آیا ممکن است به این دلیل باشد که…

شما کمی محتاجانه با او برخورد میکنید؟

به دوستی فکر کنید که دائما محتاج بوده و همواره چیزی درخواست میکند… آیا دوست دارید وقت و توجهتان را در اختیار او بگذارید؟ آیا حتی به او احترام هم میگذارید؟ احتمالا نه.

متاسفانه، این همان کاری ست که اکثر توزیع کنندگان نتورک مارکتینگ انجام میدهند و به همین دلیل است که شکست می خورند. برای اینکه در امر حمایت افراد موفق باشید، باید رویکرد کاملا درست و مناسب داشته باشید. هر زمان که رویکرد داشتید، پراسپکت ها بیشتر به شما احترام میگذارند و توجه نشان میدهند.

 

حالا زمان جذب پراسپکت است. این ۵ راهی است برای اینکه کاری کنید پراسپکت ها بیشتر به شما توجه کنند:

 

  • ۱- به خودتان مطمئن باشید (اعتماد به نفس داشته باشید)

رویکردها، با تصویری از موفقیت و اطمینانی که از خود بروز میدهید، آغاز میگردند.

در سپتامبر سال ۲۰۰۴، برای اولین قرارداد کاری ام به استادیومی که با بیش از ۱۰۰۰۰ توزیع کننده پر شده بود، وارد شدم. حسابی شُکه شده بودم! نمیتوانستم باور کنم.

از خودم پرسیدم :”از کجای دنیا این همه آدم آورده اند؟” همین موقع بود که در آن لحظه در ذهنم “تیک” بزرگی خورد.

“این آدمها میتوانستند زیرمجموعه من باشند. میتوانستم برای داشتنشان آنها را پرزنت، یا برایشان تبلیغات کنم؛ اما این کار را نکردم؛ چون وقتم را برای پراسپکت های ضعیف یا انگیزه دادن به زیرمجموعه هایی که هرگز هیچ کاری را از پیش نمی بردند، تلف کردم.”

اکثر این تاپ اِرنرها (top earners)، نسبت به فرصت ها آماده و گشاده رو بوده و آماده بودند تا کسی آنها را ثبت نام کند. این یعنی ممکن است سوپراستار بعدی نتورک مارکتینگ همین حالا در حال عبور از جلوی شما باشد. این به تنهایی باید به شما اعتماد و اطمینان بدهد.

یادتان باشد، میلیاردها انسان در این دنیا وجود دارند که شما میتوانید با آنها صحبت کنید. زمان، “تنها” منبع محدود ماست. حتی اگر در طول روز با ۱۰ نفر هم صحبت کنید، برای صحبت و ثبت نام همه آدم ها، طول عمر کافی نخواهید داشت. از زمان خود هوشمندانه استفاده کنید چون هزاران نفر آن بیرون تشنه ملحق شدن به شما هستند.

اما شما باید با آنها صحبت کنید…

 

  • ۲- شما به آنها هیچ نیازی ندارید

رویکرد داشتن یعنی چه؟ تعریف مورد علاقه من از رویکرد این است:

“تو به آنها نیاز نداری، آنها به تو نیاز دارند…”

شما بهترین بیزینس و با کیفیت ترین محصولات را دارید که می توانند زندگی یک نفر را تغییر بدهد. پراسپکت ها به شما نیاز دارند، اما شما به آنها نیازی ندارید! چرا؟ چون شما میلیاردها آدم دارید تا با آنها حرف بزنید. شما نیازی ندارید که پراسپکت تان به شما ملحق شود چون هرگز در این دنیا پراسپکت تمام نخواهید کرد. اما پراسپکت تان فقط “شما” را دارد چون شما آن فردی هستید که فرصت در دست دارد.

یک تغییر جزئی در نگرش، به سادگی شما را از محتاج و نیازمند بودن به کسی که مطمئن است و از عدم پذیرش نمی ترسد، تبدیل می کند.

 

  • ۳- قبل از اینکه آنها شما را رد کنند، شما آنها را رد کنید

اگر پراسپکت شما لحظات سختی را برای شما بوجود می آورد، به هیچ عنوان اهمیت ندهید، یا اگر با آبجکت های بسیار زیاد و وسیعی از سمت آنها مواجه شدید، فقط این بیزینس را از آنها جدا و دور کنید.

یاد بگیرید که اینگونه صحبت کنید، “امیدوارم که دچار سوتفاهم نشوید، اما شما شخصی مناسب که ما به دنبال آن برای این کار هستیم، به نظر نمی آیید. شاید ما توانستیم با شما در تماس باشیم و در دسترس باشیم و خیلی چیزها ممکن است در ۶ ماه بعد هم تغییر پیدا کند.”

نکته! آنها را قبل از اینکه آنها شما را رد کنند، رد کنید!

 

  • ۴- زیاد صحبت نکنید

وقتی زیاد صحبت کنید، محتاج و غر غرو به نظر میرسید. در عوض، یاد بگیرید که بیشتر گوش بدهید و برای پرزنتتان از ابزار استفاده کنید. هر چه بیشتر صحبت کنید، محتاج تر و بیچاره تر به نظر میرسید.

بیشتر توزیع کننده ها بیش از حد با پراسپکتشان وقت میگذرانند. آنها اجازه میدهند که پرزنتشان دائما ادامه پیدا کند، یا اینکه تلفن را قطع نمی کنند تا اینکه پراسپکت این کار را بکند.

وقتی کمتر صحبت کنید، میرسید به آخرین راه جلب توجه پراسپکتتان.

 

  • ۵همیشه عجله داشته باشید

توزیع کنندگان بیچاره و از جان گذشته، در هر زمانی خودشان را برای پرزنت کردن در دسترس قرار میدهند. من توزیع کنندگانی را دیدم که میدَوَند به سمت ماشینشان تا شخصی را که در مغازه میوه فروشی دیده اند، پرزنت کنند.

چرا این بد است؟ چون اینطوری مردم همیشه دارند شما را میخرند!

موافقید که آدمها دوست دارند به افراد موفق ملحق شوند؟

کدام آدم موفقی را می شناسید که وقت دارد تمام روز را با کسی صحبت کند؟

انسانهای موفق همیشه عجله دارند چون همیشه دارند کاری را انجام میدهند که باعث موفقیت آنها میشود.

وقتی در هر زمانی خودتان را در دسترس قرار دهید، یا ساعتها با پراسپکت و زیر مجموعه های خود صحبت کنید، طبیعتا به دنیا این سیگنال را می فرستید که شما کار دیگری برای انجام دادن ندارید چون شما موفق نیستید. پس همیشه عجله داشته باشید!

 

سایمون چان

 

سایمون چان، موسس MLM NATION و نفر اول آموزش دهنده MLM در iTunes است. او مربی بیزینسی، نویسنده و مارکتر آنلاینی است که به توزیع کنندگان نتورک مارکتینگ کمک می کند تا پراسپکت های بیشتری پیدا کنند، اسپانسر افراد بیشتری شوند و بتوانند مجموعه شان را گسترش دهند.

 

 

 

 

 

منبع: https://networkingtimes.com/blog/2016/06/28/5-ways-to-get-your-prospects-attention-with-proper-posture

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. کادرهای اجباری با مشخص شده‌اند

1 × پنج =