پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» به صفحه‏‌ «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چطور می توانم یک محصول دیجیتال (دانلودی) را سفارش دهم و بعد از ثبت و پرداخت مبلغ آن را دانلود کنم؟

 برای خرید یک محصول دیجیتال مانند ویدیوی آموزشی، ابتدا باید وارد صفحه آن محصول شوید و با کلیک بر روی دکمه سفارش، آن را به سبد خرید تان اضافه نمائید، سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به صفحه پرداخت هدایت می شوید، پس از پرداخت موفق مبلغ مجدد به سایت هدایت خواهید شد و لینک های دانلود فایل هایی که خریداری نموده اید به شما نمایش داده خواهد شد. شایان ذکر است جهت رضایت شما دوست عزیز و سهولت در دانلود فایل ها، کلیه لینک ها به ایمیل شما نیز ارسال می گردد و همچنین در پنل کاربری شما در بخش سفارشات نیز قابل دسترسی می باشند، برای وارد شدن به پنل کاربری تان بعد از ورود به سایت به روی متن (مشاهده پروفایل) در بالای سایت کلیک کنید و به قسمت سفارشات مراجعه نمائید، سپس با کلیک بر روی هر سفارش در صورتیکه پرداخت آن سفارش با موفقیت انجام شده باشد می توانید لینک های دانلود را در پائین آن سفارش مشاهده نمائید.

برای دانلود فایل های دیجیتال از چه نرم افزاری استفاده کنم؟

پیشنهاد می کنیم برای دانلود از کلیه بخش های سایت از نرم افزار مدیریت دانلود IDM  و یا نرم افزار رایگان FlashGet استفاده نمایید.

محصولات فیزیکی چه تفاوتی با محصولات دیجیتال دارند؟

محصولات فیزیکی به آن دسته از محصولات گفته می شود که شما پس از خرید آنها را به صورت یک پکیج از طریق پست و یا پیک دریافت می کنید، مانند کتاب و… ، محصولات دیجیتال (دانلودی) به آن دسته از محصولات گفته می شود که شما پس از پرداخت مبلغ مربوط به آنها می توانید همان لحظه اقدام به دانلود آن و استفاده از محصول نمایید.

عضویت در سایت چه مزیت هایی دارد؟

شما با عضویت در سایت از آخرین اطلاعات مربوط به ما آگاه می شوید، جزو اولین نفرات هستید که از محصولات آموزشی و انگیزشی جدید، مطالب بلاگ سایت، دانلود های رایگان و … مطلع خواهید شد، شایان ذکر است که شما هر زمان که بخواهید می توانید عضویت خود در خبرنامه را غیر فعال نمائید.

همچنین عضویت در سایت به شما امکان شرکت در بحث ها و درج مطلب در انجمن را نیز می دهد و کلیه خریدها و سفارشات شما نیز در حساب کاربری تان محفوظ باقی می ماند.

همچنین می توانید در مورد هر مطلب نظرات خود را مطرح نموده و از بخش دانلود های رایگان نیز فایل های بسیار مفیدی را دریافت نمائید.

من یک فایل دیجیتال خریده ام اما لینک های دانلود آن فعال نیست، چه کار کنم؟

کلیه محصولات دیجیتالی که در سایت درج می گردد بعد از انتشار توسط کارشناسان فروش آنلاین تست و بررسی می گردند، احتمال خرابی فایل های دانلودی بسیار پائین می باشد و معمولا مشکل مشتریان در اتصال اینترنت و عدم استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد.

اگر بعد از ثبت سفارش نتوانستید به لینکهای دانلود دسترسی داشته باشید، مشکلی نیست،  لینک های دانلود به ایمیل شما نیز ارسال شده است و در پنل کاربری تان هم در دسترس است.

بعضا پیش می آید که در هنگام خرید از سایت با وارد کردن ایمیل اشتباه لینک ها به شخص دیگری ارسال می شود و خریدار نیز به لینک های دانلود دسترسی ندارد و حساب کاربری نیز با آن ایمیل اشتباه ایجاد می گردد و دسترسی به آن حساب نیز غیرممکن است، بنابراین در هنگام خرید از سایت دقت لازم را در هنگام درج اطلاعات خودتان داشته باشید تا از رخداد مشکلات بعدی جلوگیری نمائید. در نهایت می توانید با پشتیبانی ام ال ام بازار تماس بگیرید.

بخش دانلود رایگان چیست و چگونه می توانم از سایت دانلود کنم؟

در سایت بخشی در نظر گرفته شده است که در آن دانلودهای رایگان قرار داده می شود، اکثرا این فایل های به صورت تصویری می باشند و شما با عضویت در سایت و کلیک به روی لینک دانلود آنها در پائین هر مطلب می توانید اقدام به دانلود نمائید.

برای خرید محصولات دیجیتال باید کارت بانکی و امکان پرداخت آنلاین داشته باشم؟

بله شما برای خرید محصولات دیجیتال باید کارت بانکی داشته باشید که رمز دوم آن نیز فعال شده باشد تا بتوانید اقدام خرید آنلاین و دانلود فایل های دیجیتال نمائید.

می توانم بدون عضویت در سایت خرید کنم؟

خیر امکان خرید از سایت فقط برای اعضای سایت ممکن می باشد و این موضوع فقط به دلیل حفظ امنیت و دسترسی شما به اطلاعات سفارش تان خواهد بود، اما اگر به عنوان مهمان نیز اقدام به خرید نمائید در مراحل خرید شما به صورت خودکار عضو سایت خواهید شد.

برای دیدن بهتر سایت از چه مرورگری استفاده کنم؟

برای مشاهده سایت با کیفیت و سرعت بالاتر از مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس استفاده نمائید.

فایل های فشرده ای که روی سایت هستند رو چطوری مشاهده کنم؟

فایل های فشرده روی سایت فرمت ZIP هستند و با خود ویندوز نیز قابل مشاهده می باشند، اما در صورت تمایل می توانید از نرم افزار winrar نیز استفاده نمائید.

فایل های تصویری که روی سایت هستند را با چه نرم افزای مشاهده کنم؟

فایل های صوتی و تصویری درج شده در سایت با نرم افزارهای media player classic و km player و VLC Player  قابل مشاهده هستند.

اگر من محصولات دیجیتال را خریداری کنم فقط به نسخه دانلودی آن دسترسی دارم؟

بله محصولات دیجیتال فقط نسخه قابل دانلود دارند و شما پس از خرید هر محصول دیجیتال می توانید به لینک های دانلود آن دسترسی داشته باشید.

رمز دوم کارت ، تاریخ انقضا و کد CVV2 که برای خرید آنلاین لازم است را از کجا باید تهیه کنم؟

رمز دوم کارت یک رمز پنج رقمی یا بیشتر می باشد که باید از طریق دستگاه های خود پرداز اقدام به فعال سازی آن نمائید، همچنین شما به تاریخ انقضا کارت و کد CVV2 نیز برای پرداخت آنلاین نیاز دارید که به روی کارت شما درج گردیده است.

برای درج مطلب در انجمن ها چه کار باید بکنم؟

برای درج مطالب در انجمن ابتدا باید در سایت عضو شوید و سپس می توانید با مراجعه به بخش انجمن ها در تاپیک های باز اقدام به فعالیت و درج مطلب نمائید.

کیف پول چیست؟

کیف پول اعتباری است که شما در سایت دارید و می توانید از طریق آن به خرید محصولات دیجیتال (محصولاتی که پس از خرید قابل دانلود هستند) بدون پرداخت وجه بپردازید، مبلغی را به عنوان هدیه در کیف پولتان دریافت خواهید کرد را می توانید در هنگام ثبت سفارش با انتخاب گزینه پرداخت از طریق کیف پول استفاده نمائید.

چطور می توانم هدیه کیف پول دریافت کنم؟

شما با خرید محصولات دیجیتال (محصولاتی که پس از خرید قایل دانلود هستند) ۱۰% کل مبلغ خرید را به عنوان هدیه در کیف پول تان دریافت می کنید.

افرادی که به عنوان مشتریان وفادار انتخاب می شوند نیز به عنوان هدیه مبالغ قابل توجهی هدیه کیف پول خواهند گرفت.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست داده ام، چطور از موفقیت تراکنش اطمینان حاصل کنم؟

نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود.
لطفا توجه داشته باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر.
در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس باتیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید، سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدیدکنید.
در صورت نیاز لطفاً با تیم خدمات مشتریان ام ال ام بازار با شماره ۴۷۶۲۷۰۶۲ و یا آدرس ایمیل support@mlmbazaar.com  تماس بگیرید .

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.